Wednesday, April 1, 2009

gambar2 pelik dri aku...

lame dah aku nak post pic2 aku mse hang out ngan si AIDA ni... tpi paham sdiri laaa internet ni slow mcm aku sipot sedut...


ni la bandar ikan patin aka temerloh.. he..he.. tenang je aku rasa bler aku lepak2 kat sini.. tpi port ni mmg pames tempat org memadu cinta...

dan sambil2 aku tenangkan pikiran, makanan mmg tidak bleh dipisahkan dgn jiwa aku yg lara.. poyo arrrr...


kek2 yg smmgnya bleh membuatkan aku bertambah comel... aku nak blagak gak sbb first time aku mkn kek dri SC.. (nama kek aku lupa sbb thu beli jer)...

kpada AIDA sory sbb mse ni aku x sempat nak bgambar ngan kamo sbb kamo cbuk drive.. he..he.. aku bgambar ngan kamo time hang out g jom heboh jer..

so ni pic mse aku gi jalan2 ngan AIDA utk kali ke2... mmg kuat bjln sgguh aku ni..

percaya atau tidak aku x bleh abeskn makanan aku ni sbb aku rasa makanan ni pelik.. roomate aku mseti x percaya...

dgn penuh sopannya aku pose.. xcited mkn kek yg sama utk kali ke2.. (kantoi dgn terlihat air suam di tepi utk save budjet)

aku mkn dgn penuh sopan sbb kek terlalu murah mahal bgi ku... tamak membawa padah bler aku dan si aida tidak boleh mghabiskn kek tsebut..

pic ni sekadar mgambar kn bahawa kaki kami sudah sakit yg amat... wlaupun sakit kami tetap cover...

aku rasa diri aku mkin tembam... so patutkah aku diet?????

1 comment:

Fatehah A. said...

xyah diet
jom gemuk same2 ngan aku!

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin