Monday, April 20, 2009

setelah beberapa hari...

sekarang aku dah start bz ckit.. x mcm mula2 masuk dlu.. tengok org je keja aku.. sampai rasa diri aku ni boleh bace perasaan diorg.. (ceh.. kunun2 nak jd en.kamal ler..) anyway manusia2 kat cni ok laaaaa.. peramah cume aku je agak pendiam... (pendiam arrr dri si 3G tu) bos pun sporting gler.. siap gurau2 jer.. cume bos pesan kat aku ngan si ana ada someone bro ni mcm sakit laaa.. so jgn rapat.. dangerous.. aku ada tanye akak2 kat cni.. die tu agak gler 18sx... so.. x bleh duk sorang2 kat opis... benda lain jdi krg..

tpi serius laaa aku rasa penat sgt... balik umah naik bas so spi umah dlm kul 6.30ptg.. mandi2.. makan2.. aku terus tido... (mcm aku sorang je penatnyer..) dan aku bangga sbb pdi naik bas sorang2 dan pdi dah tekan loceng nak bhenti.. keh..keh...
:Rabbit34:

No comments:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin