Tuesday, September 8, 2009

korang ada tak kawan2 yg pelik..

salam...



yo... what sap2... ngeee.. pe hal plak aku aku ni.... mcm minah rappers jew..

ari ni tetibe plak tekak aku perit semacam...
nak telan air liuk pon tak besh...
tak pe aku harus bertahan...

malam tadi aku tido agak awal laaa...
kol 9 jew mata dah berat semacam jew...
tapi sebelum tido tu sempat gak aku memikir zaman2 batu mase kat kolej dulu2..
ngeeee... memang tak matang... wargh...

tetibe plak aku terpikir pasal member2 aku yg pelik... korang ada tak member2 pelik ni???
setakat umo aku dah nak 21 ni aku rase baru 2 owg jew member aku yg pelik...

pertama...
member aku ni aku kenal mase kat PLKN..
tapi aku rase owg yg rapat ngan aku aku penah cter kot...
die ni agak misteri mula2 tgk.. keseorgan jew...
aku gelarkan die ni si I je laaa ea...
mula2 si I ni bukan satu blek ngan aku...
tapi satu mlm kat dewan mkn tetibe si I ni dtg kat group kitaorg..
si I ni agak glamer gak mase tu sbb rambut die agak mcm kurang sihat laa... nak kate perang tak.. merah pon tak jugak...
mase tu semua org dah masuk tido.. tggal group kitaorg jew...
pastu si I ni pon bagitahu laa die takot nak tido kat blek dia...
die kate die selalu kena ganggu ngan mahluk2 alus ni..
kitaorg yg baek ati ni pon ajak laaa join kitaorg sekali...

sejak tu die termasuk plak dlm group blek aku...
elok2 8org satu blek jadi 9 org.. selamat mase tu masing2 tgh kurus.. termasuk aku..
bler die masuk group aku ni bermula laaa kejadian2 pelik berlaku...

KES 1...

aku ingat lagi mase tu aku baru pas mandi.. time petang...
aku nampak die kat singki tgh basuh muka...
tibe2 die suruh teman jap..
tggal laa aku ber2 ngan die mase tu..
aku pon teman die sambil borak2....
tgh borak2 tetibe plak si I ni terduduk dpn aku sambil meraung2...
aku pon cuak gak laaa...
tetiba die nagis..
si I ni kate org yang belakang aku tu nak amek die..
perghh seram tu.. aku toleh belakang tak de sape2 pon.. meremang gak bulu tengkok aku time tu..
pastu die mintak tolong kat aku.. die kate die tak mau ikut...
ngeeeee.. seram2.. aku pon lari masuk blek panggil geng aku..
sampai toilet tgk die dah pengsan..
time nak angkat tu berat gler... padahal si I ni kurus jew..
sambil bilek kitaorg kejutkan die..
tapi die tunduk jew..
bler die pandang atas aku ternampak sesuatu kat anak mata die..
warghhh... aku nampak lembaga putih tu..
takot.....


KES 2...

kejadian berlaku mase kat dewan makan..
mase ni kitaorg boleh balik umah..
semetara tggu bas tu duduk laa dlm group kan..
aku duduk depan die...
aku perasan yg si I ni macam gelisah jew..
muka tu mcm nak melarikan diri..
aku pon wat dek je laaa...
tibe2 aku tgk die ckp sorg2...
aku wat derk lagi.. mugkin perasaan aku kot..
tibe2 die sebut perkataan BAS.. aku yg gler ke???
aku pening dah..
tgk member2 lain semua muka xcited nak balik..
mungkin perasaan aku sorg jew kot..
tibe2 si I ni tanye aku... die tanye aku balik ngan ape... aku jawab laa bas..
pastu die bleh kate..
"die naik bas jugak"..
aku dah gler ke die yg gler ni...
pastu die leh slamber ckp kawan die yg tanye..
hu..hu.. time tu tak de org lain pon.. sah laa die ckp ngan benda2 tu...

KES 3...

die ni selalu pengsan... tgh elok2 senyum pastu pengsan...
selalu mcm tu...
nak kate kurang zat benyak si I ni makan...
satu malam tu die nak gi toilet..
aku time tu penat malas nak temamkan..
so adalah sorg cina dlm blek aku ni baek ati nak temankan die..
so diaorg pegi laa ber2...
dlm 5 minit tu aku terdengar dah bunyi org kelam kabut lari...
sah laa.. si cina tu dtg balik...
dgn tercunggap2 die bagi tahu si I ni pengsan dalam blek air..
so kitaorg ramai2 ni pon angkat jew... lali dah kalo dgr die ni pengsan..

ada lagi ni...

KES 4...
time ni dah pagi... aku mase tu tgh kemas2 katil..
pastu tetibe je si I ni ckp...

SI I: azah.. malam tadi kan mase azah tido benda tu sebelah azah tau.. die tgk je azah tido..
AKU: :Onion21:..

time tu aku nak jawab pon tak larat..

ok ni yg last...

KES 5...
time keadaan blek mmg bersepah2..
tibe2 amboi dlm blek aku nagis..
die punya duit sudah hilang maaa...
50 rggt tau..
kitaorg ni bersusah payah mencari tak jumpe2 jgk..
si amboi tdi dah meraung2 dah.... tipu jew... tersedu2 jew...
tibe2 si I ni bleh tibe2 bersuara.. die ckp...

SI I: cube cari dlm poket suar celoreng yg baru dpt td... ada tak..

kitaorg pon berebut2 cari.. alih2 jumpe...
pastu si I ni ckp lagi..

SI I: aku tahu ada org dalam blek ni ingat aku yg curi wit tu....

yg peliknye..
aku laa yg ckp mcm tu.. tapi dalam ati jew..
camne die bleh tahu ntah...
pastu wit tu kitaorg dah cari kat ctu tapi tak de...
huisssh.. mmg mesteri laaa...


tu laa yg peliknye pasal die ni... lepas abes jew PLKN aku tak penah agi jumpe die.. rase2 laa aku dok tulis dalam blog ni die tahu tak????

ngeeeeeeee..

ada lagi sorg yg pelik..
tapi ni kat kolej..
SI m bukan name sbenar.. ha..ha..
lagi pening die ni...
satu kolej org dok kutuk die..
tapi cmne ntah aku boleh baik gler ngan die ni...

nnt laa aku story pasal die ni...

daaaaaa..

1 comment:

adiwarnatasya said...

Salam Persahabatan...
adiwarna-tasya.blogspot.com

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin