Friday, September 4, 2009

MoOd BeRmaLaS-MaLaSaN

salam...

mood sedang boring... biase laa aku... boring memanjang..
bagi aku time tak boring time makan ngan tido...
wargh....


aku rase time buke nnt nak makan
.
.
.
.
.
.


dan
.
.
.
.
.
.
.


wargh.. lazatnye... nnt nak singgah bazar ramadan arrr..
ohh tidak!!!! aku fobia...
kuih muih tak pe kot...
ceh...

sure sok aku akan rase boring tahap melampau...
selalu bleh jumpe en bie...
tapi.............
die kan suruh jumpe raya je nnt...
wargh.. menderita aku...


opssssss... baru ingat...
aku ada beli novel ler..
camne leh lupe...
la...la...la...
aku bace novel ni tak jumpe die pon tak pe...
erk... tipu...
nak jumpe gak....

ni laaa novel tu... wahhhh... bleh laaa menhilangkan boring... org lain dah beli aku baru nak beli..ngeeeeeee... mcm tak cyer bler xroomate bace novel ijau tu...


ni laa keadaan blek aku... sowie mase ni katil tengah serabai siot.. tak bleh amek.. bahaya tok ksihatan anda... (sila fokus bujet perbelanjaan aku yg kertas putih tu)...


huuuhhhhh... harap2 sok ibu ngan ayah balik... busaaaaaaaaaannn!!

2 comments:

Fatehah A. said...

nak banana split!!!!!!

norazah aziz said...

teah:
aku bagi ko durian split free je ea..

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin