Tuesday, October 13, 2009

idea tak ada...

salam...

ni jew pic raya yg aku ada.. pepagi raya aku gado ngan en bie.. hu..hu.. ilang mood beraya...



lame aku tak update blog ni... siyes aku tak de idea2 bernas.... tpi aku still follow blog2 owg laen...
ngeee....

keje aku ni still lagi relaks... mcm makan gaji bute plak.. he..he.. tak pe laaa.. janji aku still bekerja..

tadi gi keja en bie hantar... die cuti 2 hari.. he..he..
besh gak ada owg hantar kan ek...
bleh aku tido jap...

pas sampai sekolah aku gi thumb jap.. pastu kuar bekpes same2.. ha..ha..
balik karang en bie amek jugak.. esok pon same... he..he...
ni en bie gi memancing..
mintak2 dye memancing dapat ikan... jgn memancing benda laen sudah..
kot laaa memancing dapat ikan duyung kew...
sekeh karang..
he..he..

hari ni atok tercinta wat marhaban.. sian dye sorg2.. terkebil2 masak sorg2...
pepagi tadi aku dah kena kemas umah...hu..hu...
tak pe.. demi atok tersayang... ha..ha..
gerenti balik krg aku kena membasuh semua segala pinggan dan cawan serta mangkuk bagai...
hu..hu... tak pe.. pahala tu..

p/s: malam karang nak dating ke tak ????

Photobucket

2 comments:

imHepPie said...

datingla..datingla mlm neh..hehe

norazah aziz said...

imHeppie:
ngee... jgn ler mhasut sye...

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin