Saturday, November 14, 2009

pendedahan panas... Adakah tanda2 die curang??

salam semua....

muka tuan belog.. walaupun sedih.. aku tak nak wat muka simpati.. hu..hu..

aku kini kembali untuk aktif berbelog...
mungkin sebab aku ada story kot untuk dikongsi...

semalam... (JUMAAT)
aku ambil mase bekerja aku ckit pegi muar..
memandangkan en bie nak gi kursus hari ni so aku ponteng laa kjap..
pecut terus gi muar...
dapatlaa aku luangkan ckit mase ngan die...

malam sebelum tu...
sempat gak laa aku masakkan untuk die...
just pagi2 tu aku panaskan je..
aku masakan sambal tumis udang, udang goreng tepung, telur dadar, sayur ada udang...
semua memang berkisar dgn udang..
en bie ni memang hantu udang..
berjangkit plak ngan roomate aku dulu..
pantang jumpe udang...
memang licin die makan..
siap tapau nasi putih sebab nasi tak cukup..
takut aku nak makan..
tapi tak kisah laaa... aku memang tak bape makan sangat udang ni..
maklum laa.. aku ni mengidap resdung..

lepas makan tu aku just lepak2 kat tempat keja die..
malas nak jalan2 musim hujan ni...
walau die sibuk die tetap layan aku dgn baik..
sepanjang kat meja die tu aku pegang hp die...
die tak kisah sbb kalo aku ada hp die ngan hp aku memang tak berbunyi melainkan orang office je yg call...
tgh best aku gode2 hp die tibe2 aku tergerak tau nak buka satu folder ni..
folder ni mmg aku jarang nak amik port..
maklumlaa.. lelaki kan..
mesti ada simpan benda2 yg agak 18sx ni..
tak tahu knp aku rase nak bukak folder tu.. nak tgk makin bertambah ke berkurang benda2 alah tu...

bler aku bukak jew... benda2 alah tu memang bertambah..
dalam hati rase nak padam jew..
tibe2 aku ternampak ada plak gambar dalam folder tu...
try laa bukak... bler aku bukak...
perrggghhhh..
aku memang terkejut gler beb...
rase nak nagis pun ada...
jari jemari aku ni mengigil..
terus aku on kan bluetooth..
aku amek gambar tu...

time tu rase terus nak lari balik jew tau..
hu..hu...
aku bukan terkejut tgk video benda2 tu..
tapi aku terkejut tgk gambar ni....
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

layan.. pendedahan panas dari melodi...

ni laa pic yg aku amek..
serius memang terkejut..
hu..hu.. sape laa gerangan gadis itu..
sangat kurus berbanding aku..
kenapa laa diaorg bergambo dekat sangat..
makan kat kfc lagi..
apekah hubungan diorg ni???
adakah girl tu kekasih gelap die???
warrgghhh sangat tension ok..

semua benda bermain kat fikiran aku ni..
aku tak nak tanye ap2 kat die lagi...
aku tak nak tensionkan die sbb skrg die tgh kursus..
mungkin lepas balik nty baru aku nak penjelasan dari die..
bler aku berfikiran positif yg diaorg hanya kawan... tapi kenapa en bie simpan pic ni kat folder tu..
nampak sangat mcm nak sorokan sesuatu dari aku..
selalu biler die nak kuar even nak main snooker memang die bagi thu aku..
tapi kes ni... bler aku tgk date.. time tu die tak bagi thu pon die kuar...
hati aku memang tak tenang.. hu..hu..

mase balik sorg2... kuar laa jugak air mata jantan aku..
hu..hu.. macam2 benda negatip aku pikir..
cepat laa hari rabu..
banyak benda aku nak tanye dari die...
aku berdoa biarlaa diaorg hanya berkawan..
aku tak kisah diaorg berkawan.. tapi tolong laa dikau jujur..
hu..hu..

nantikan next entry...
salam..

Photobucket

9 comments:

Fatehah A. said...

sabar2.selidik dlu sblm ape2.tnye elok2.huhu aku lak yg berderau tgk gmbr tu

norazah aziz said...

TEAH:
aku yang bukak lagi la mgigil taw...

Anonymous said...

azah...sabar keh..jgn fikir bukan2..ak pn baru lps drpd terus terang pd boy ak ttg kecurangan aku..
mmg susah nk terima..

kami tetap bersame tapi ape2 pn ko kne tnye elok2 dan selidik dlu..

mgkn ade salah dan silap..dan juga mgkn citer lame..sbar keh..

imHepPie said...

kwn je kot..huhu..sabo eh

norazah aziz said...

ika:
thanks sbb amik berat pasal aku...
skrg ni aku hanya pkir positif jew..

imheppie:
sabar adalah separuh dari iman..
ngeee.. cool babe..

Nursyazwani bt Mohd Noor said...

azah..kot2 gambo dye dulu2 ker..mana la tau kan..sabo2..aku sentiasa doakan kebahagiaan kawan2 aku..

Meni_meniMorE said...

weh...aku sedey la...aku pun ade krisis gak sekarang nie....huhu...memang tension la beb skrang nie...

adiwarnatasya said...

Azah...
Tanya die elok2...
Lelaki nie tak suka perempuan yg terlalu cemburu;jangan cepat2 melenting...
Tanya bebaik dan bawa berunding elok2 kay...Tu pendapat akulah...
Aku kesian gak kat kau...Sabar2 yer:)

Unknown said...

ni segmen terjah terjah kat melodi ke?? hehe ;)

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin