Friday, March 27, 2009

keseorangan...

nampaknya mlm ni aku kseorgan.. he..he.. roomate ku pgi kL coz die nak g cri rumah sewa utk praktikal.. hu..hu.. camner laaa gamaknyer aku tido sorg2 nnti... mula krg aku memikirkn perkara yg semmgnya tidak baik utk di pikirkn... dan kesimpulannya aku akn tido dgn keadaa bercahaya.. maksudnya lampu x padam.. ye laa selama ni aku tido berteman.. so tido pun dlm keadaan gelap gelita..

harap aku dpt tido lena mlm ni.. tpi ksalahan utama aku td.. aku dah membuto siang td... bencinya.. mesti mlm krg mata aku ni terkebil2.. dam mula laa otak aku ni fkir benda2 scary... benci2...

x.. pe laaaa.. aku lalui dgn penuh tabah... so esok aku x sabar nak kuar2 jln.. selama smmgu aku mimpi ngeri.. dlm mimpi tu aku di bayangi oleh kek2 dri SC.. dan harap impian jdi knyataan esok...

No comments:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin