Sunday, March 1, 2009

hari ni aku tidak mengeluarkan duit...

ngantok!!!! walaupun petang hendak ke senja aku sudah agak lama tido td... mungkin otak ku yg penat ni memberi signal sruh tido... pagi tdi awl2 dah bgun... selalu pagi sabtu2 aku tak penah bgun awal... tdi mungkin terpaksa... alasan nya ada seminar kerjaya... rumusannya... seminar tu tak membosankan bgi aku... sebabnya... alasan kukuh... makan free... walaupun keseluruhannya makanannya manis2 belaka... sudah pun free.. patutnya aku bsyukur... hari ni jgk ada parti blok utk blog aku... tema??? merah putih... so aku bedal saja t-shirt merah aku... cuma aku over kan ckit untuk tatarias muka... so malam ni makan tak free... cuma dah di bayar awal jer... untuk sejarahnya... hari ni aku tak mengeluarkan wang stu sen pun utk berbelanja... bangga aku... jarang kejadian mcm ni terjadi... aku dapat hadiah frame... dan hadiah aku bernombor 49... tak kisah.. sebab bgi aku berbaloi... dan siapa pula yg dapat hadiah aku??? semua ckp hadiah aku kecik.. jgn menilai hadiah aku dri luar... bukan berkira... tapi aku rasa hadiah aku berbaloi... walaupun kecik... tpi tak per.. aku suka hadiah aku... terima kasih kepada yg memberi...

No comments:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin