Monday, March 30, 2009

semalam,tdi...dan sekarang...

bru aku tahu smmgnya aku x leh hidup tanpa broadband.. brodband x leh guna coz problem.. (mgaku je laa..)(x bayor).. walaupun aku bleh lgi on9 mgunakan wireless but wireless ni sengal gusi.. biase arr benda free.. (sungguh x bersyukur)... jap ad.. kejap lgi sure x de lgi.. (kjadian ni berlaku dlm berkali2 jgk).. so aku tabah kn hati...

so tdi aku kuar lgi walaupun smlm aku ngan budak sebelah aka AIDA dah puas tawaf stu bdr kuantan.. tipu jer... tpi aku rasa btul laa... dri masjid besar aku gagahkn kaki ke megamall... dah puas aku buang masa aku ke SC.. so di SC ni aku melantak lgi even perut ni mmg dah x leh isi.. so dri SC aku merangkak (sbb kaki aku dah sengal2.. so aku kne minum anline) ke TERMINAL MAKMUR (skemanya) sbb si AIDA nak g toilet.. ( serius jauh nak cri port besstt ).. dri TERMINAL MAKMUR aku cube berusaha utk ke padang MPK utk melihat JOM HEBOH.. setelah puas kat JOM HEBOH aku patah balik utk balik dan aku lalu pasar mlm.. ok.. roomate aku kirim cendawan goreng.. terpakse singgah.. dri pasar mlm aku ke benteng.. (gila susah aku nak lintas jalan.. time lintas tu pn ibu call suruh berhati2 lintas... aku jwb "okey bu"..) selamat spi benteng atas doakan pn ibu.. spi benteng naik bas TAMAN TAS.. serius lama duk tggu bas jalan.. tiba2 akak tu kate.. "semua penumpang di minta naik bas di hadapan" (ayat sudah di tukar utk kesesuaian pembaca).. tahan sabar dan naik bas lgi stu.. naik bas trun dpan.. jalan lgi.. spi hostel naik tangga dan akhirnya spi bilik.. (mencabar tak??)

so spi blik aku rehat jap dan mandi.. pas mandi kena padam kn lampu.. aku terlajak padam lampu spi kul 9.50.. sbb tertido.. aku sedar roomate kul blik dan aku tido balik...

dan hari ni aku berjalan lgi.. alasannya cri mkn.. so jauh x aku mkn??? x jauh pon.. mkn kat GIANT jer..

*antara artis yg ku jumpe..
#nabila huda ngan e-0ne = aku berselisih jalan masa otw ke mega.. serius aku tgk nabila tu cute..
#sofaz = puas aku nak ingat sape diaorg ni mse lalu dpn aku.. lame gak aku nak pick up..
#azura hot fm= dri jauh je ku lihat...
#intan suraya=buzy amik gambo aku ngan peminat...
#abby abadi ngan fitri yahya= abby sombong.. fitri comel sgt2...

No comments:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin