Friday, February 27, 2009

where my money...

perutku sedang berbunyi.. mungkin mgikut irama rentak lagu2 dangdut... memang lapar sungguh... tpi perlu ku tahan sebab baki duit poket ku hanya tinggal habuk dan debu sahaja... okey.. lupakan pasal itu.. sememangnya salah aku juga... masa tengah kaya tak mahu jimat.. enjoy dan enjoy lgi... dulu aku ingat lgi.. first time tgk movie masa aku sekolah rendah lgi... masa tu cerita SENARIO THE MOVIE.. tu pun tgk ngan makcik aku... tpi sekarang... agak bebas... wit masuk port utama kami adalah GSC.. dan terbaru dekat teruntum... (lupa nama).. pernah sehari aku tgk 2 movie sekali.. aku lupa movie per aku tgk mase tu... second movie THE DARK KNIGHT... perghhh mmg muntah laaa.. sejuk plak tue... tu jer aku nak cerita sbenarnya... dan tak sah khidupan kami kalo x singgah ke karoke jamban kat kuantan prade tu... nyanyi memang besh... cuma suara masing2 mmg x sedap.... tpi kitaorg peduli ape... lagu utama TIGA MALAM TANPA BINTANG... aku tak tahu knpe lgu tu jdi pilihan???? pilih lagu sampai spuluh.. patut tak??? mmg mghabiskan duit... port lain bler dpt wit adalah KFC..McD..PIZZA..KEDAI KATAK DPAN...makan dan makan lgi.. biler wit x de brulah kami ke ANJUNG atau TENUK atau PAK CIK ZALI... dan tabiat ni aku sorang jer yg ada... iaitu TOPUP... bru tdi aku TOPUP RM5... walaupun aku mencari-cari wit di celah-celah meja dan di bawah katil... sadisnya... aku tak pandai hendak bajet bahagian ni... serius... dan aku sedar bler TOPUP byk mesti aku gaduh... benci... biler topup tak de tak gaduh... tpi rindu... mmg aku benci situasi mcm ni... biler la tabiat buruk ni nak jadi cantek??? pikirkan jika aku dan tua nnti??? mungkin masih begini???


jangan laaa terbang....

No comments:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin