Wednesday, July 15, 2009

SAYA BUKAN CIKGU BARU....

salam semua...

sejak aku di pindahkan di department lain ni ( eceh padahal tak ada kena mgena langsung) iaitu di bilik guru aku rasa agak tension ckit...

semua cikgu2 ni ingat aku cikgu baru.... wa...wa... muka aku ni ada gaya cikgu ke...

aku gi sekolah ni slambe je pkai sandal.. hari pertama je pkai kasut.. pastu ibu jari aku ni tak tahan dah.. jalan pon rasa mcm nak tercabut je kasut ni...

aku amik langkah keselamatn.. pakai je laaa sandal ni...

adakah itu gaya seorg guru.. handbeg pon sekali je aku pkai.. pastu aku rasa mcm rimas je...

asal aku mkn kat kantin je... mesti cikgu tanye... "cikgu baru ke"..??

aku ngan tenangnye pon jwb... "eh bukan... sy fasi yg jaga sistem tu.."

so... how aku nak solve problem ni.... hu..hu...

No comments:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin