Tuesday, January 27, 2009

cerita semalam dan semalam..

he..he.. (pembuka kata..)
lama aku x update blog ni... kira aku ad laa alasan yg agak logik knp aku x update blog ni..

yg pertama.. memandangkan skrg ni cuti kira aku pun ikut laa waktu cuti ayah aku..
yg kedua... memandangkan tgh cuti so aku pun ikut laa waktu cuti ayah aku g jalan..
yg ketiga... memandangkan dah ikut ayah aku jalan so aku pun ajak laa ayah aku gi jalan2..
yg keempat..memandangkan dah balik umah aku geram kat broadband aku.. lembap...
yg kelima... memandangkan aku dah balik rumah aku nak update blog tp internet lembap..
yg keenam.. memandangkan internat lembap aku lenyapkan jer perasaan aku nak update blog ni..
yg ketujuh.. memandangkan (merenung plak laa) aku hari ni nak update blog aku.. so kena laa mengharungi internet yg agak lembap.. ( x de laa sampai tahap lembap mcm kat IT lab)..

so bernas x alasan aku ni..
kira dalam 2 ke 3 hari ni aku g melaka..kluang..pagoh..balik kg (felda sri ledang)..n9 dan akhirnya balik rumah..
pinjam ayat en sincan mmg aku dan family pergi jalan2 cari pegantin..

semasa (skemanyer) di felda sri ledang tercinta (ada makna tu) he..he.. aku jumpa en sincan.. perghh mmg rindu gler tahap cipan.. walaupun dpat jumpa hanya sekejap (stgh jam dari pkul 9 - 9.30) aku x puas sbenarnya.. tp aku tgk en sincan mmg agak kurus.. tp en sincan ckp aku kurus.. wooo.. die tgk dari sudut sisi mana tu.. (aku tdk percaya kata2 die sbb aku timbang jarum selalu berada ke arah kanan x tdk penah sekali pun jarum berada di kiri) just aku hanya senyum dgn sdut pdangan die.. aku just borak2 dan tibe2 member en sincan call die.. waktu untuk pulang sdah tiba.. en sincan harus pulang.. en sincan balik sekejap jer ssb en sincan kena karja.. hu..hu..sayu hati ku.. terpaksa melepaskan en sincan pergi.. dalam hati.. bila nak jumpa lg ni..
x pe jodoh pjg jumpe lagi.. aku pujuk diri sendiri.. yg pasti aku dpt bg en sincan cincin.. yg paling best saiz muat2 je ngan jari en sincan.. (serius).. kira aku ni agak teror la.. dan yg semestinya aku syg die.. dan die pun balik melaka.. hu..hu..

he..he..
tu je laa aku nak tulisnyer..
x de pa lgi..
(semasa tulis aku tgh gado dgn en sincan..)

No comments:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin