Tuesday, January 27, 2009

pukul 11.20 pm

hu..hu.. (pembuka kata)
malam ni agak bosan bagi ku..
x thu knp..?? aku tiada jwapan yg munasabah utk soalan yg aku cipta sdiri..
mungkin..
hari ni agak bosan bagiku..
sebab????
biasanya aku bgun tidow mesti owg ptama aku tgk cik tulisan x cantek...
tpi sejak smenjak ni aku x tgk sape2..
bosan lg..
sebab????
hidup x lengkap sbb x dpt makan nasi standard kat anjung..
bosan lg...
sebab????
mungkin dah lame x nampak muka GM dan si anak tirinya...
bosan lg...
sebab????
dah lame x dgr suara yg agak serabut memanggil aku "azah" dan "azah" lg.. (kpd yg paham syap jer laa)
bosan lg...
sebab????
dah lame x basuh bju dgn si cik tulisan x cantek...
bosan lg...
sebab????
dah lame x tgk tb dgn sang kura2 dan budak mokgu9 dan si tulisan x cantek...
bosan lg...
sebab????
ya... bru aku perasan aku di rumah sendiriiii....
bosan lg...
sebab????
en sincan balik kerja terus tidow... aku bosan dan ksunyian...
bosan lg...
sebab????
smmgnya aku bosan tahap cipan...
bosan lg...
sebab????
aku x thu nak hilangkan bosan aku ni...
bosan lg...
sebab????
aku bosan dgn apa yg aku tulis ni...
hu..hu..
bagun laa en sincan.. thu kah engkau bahawa aku ke bosanan...

1 comment:

Bleeding Heart said...

tulisan tak cantik pun dah lame xtgk si kasut cantik-buat tag yeee...

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin