Thursday, January 29, 2009

TERPINGGIR...

aku geram dan tension........
ni semua en sincan punya pasal...
semenjak dua tiga empat lima menjak ni....
aku dipinggirkan..
huhhh.. geram sungguh hati beta...
skrg pukul 1.33 am (ikut jam laptop aku) en sincan x jgk bg report kat aku..
skrg.. aku dah mula rasa ragu2 (skema ayat aku) kat beliau..
pelik... dulu beliau x mcm ni..
bz camner pun aku bgun tidow mesti beliau bg report wlaupun pkul 3pg..
skrg...tiada lg.. pukul 1tgh hari bru laa beliau bg report..
dari ptg td aku tggu report beliau.. tpi harammm.. just bg thu beliau ada kerja ckit..
aku nak tidow pun x leh.. risau... (risau ker..)
ke mana laaa beliau ni menghilang....
pn ibu pun memperli aku jer.. (ye laa hp daku senyap jer)
jgn sampai aku wat skandal.. (ckp jer.. tp x de niat nak wat pun)
kepada mohd azrul bin hamdan jika anda membaca msg ini sila laa menghubungi saya di talian 013-989****.. (ko tepon aku siap ko kena bebel ngan aku..)

3 comments:

Bleeding Heart said...

biar ak je r report kat ko

Report ak-
ahad ni balik dah weh..

Nur atikah bt Sebaik said...

terpinggir ke?
bese ler tu..
ak nk kne anto report gak kew?

norazah aziz said...

amboi...amboi...amboi...

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin