Wednesday, January 28, 2009

Tag ke3...

Si Tulisan X Cantek tag aku....

5:perkara buruk tentang diri saya ialah...
1. suka berangan dan mempunyai daya berangan tahap cipan
2. suka gigit kuku...
3. sememangnya boros yg teramat.. (suke beli make up)
4. suka kutuk owg terutama biler aku lepak kat bilik u309
5.kuat sgt beli topup kat sang kura2

5:perkara yang tidak disukai....
1. benci kat owg kutuk member baik mcm...
2. x suka owg pinjam novel x pulang balik...
3. x suka claz BI sebab selalu kena present
4. aku x suke time aku gado ngan en sincan..
5. x suka pada owg yg badmood lepas kat owg lain..

5:permintaan yang korang nk sangat mintak.
1. nak kurus.....
2. x nak pipiku tembam lg..
3. nak jumpa en sincan
4. nak dpt GCPA yg tinggi
5. nak ad lesung pipit mcm en sincan..

5:bukti yang menunjukkan diri kamu.
1. anak en abah en ayah pn emak pn ibu
2. jariku yg agak cacat ckit...
3. tembam...
4. x kurus...
5. biler aku tunjuk ic aku...

calon-calon yang wajib menjawap tag ini
-kepada semua2 yg mgaku diri die cute.. dgn pesanan agar cute selalu..

No comments:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin