Thursday, January 22, 2009

selamat bercutiii.....

jam menunjukkan pukul 10.14pm.. lagi bape jam nak blik umah ni... waktu skrg aku rase amat membosankan... memhabiskan mase dgn menghadap laptopku ini.. dan aku bru mhabiskan burger yg dibeli oleh rmate ku.. untuk sekian kali nyer dan pertaama kalinyer wit aku tggal RM2.50 jer.. selamat sok dah nak balik.. kira sok aku balik pg laa kot.. kepada sang kura2 selamat sampai ke rumah... Mata aku pun dah agak berat ni.. maklumla dah smmgu tido x bpe nak ckup.. (adakah tido slama 8jam tidak mcukupi??) g clazz pon kabbburrr jer..
jawab quiz pun ntah ap2.. oh..tuhan.. napew aku begini??? makin nak last sem makin malas nak study.. hu..hu.. adakah ini mempengaruhi oleh hormon??????
sungguh aku rasa amat bosan... bosan yg teramat... si sincan aku ni x abes2 g jalan.. time aku bosan dan agak free ni x nak plak die mghantar msg kpdaku yg smmgnya amat merinduinya...
memandangkan waktu menunjukkn pukul 10.54pm dan mataku yg agak keberatan ni haruslaa aku memperjuangkan cabaran untuk tidow.. sebelum aku nak merajuk baik aku mgambil jalan yg bernas utk membayar hutang yg telah dibawa baki khadapan ini.. (maksud aku ganti waktu2 tidowku..)
sebelum aku memperjuangkan cabaran yg amat berat ni aku kat member aku selamat bercuti selama semggu... .. semoga.. dan semasa cuti rajin2 laa dan lagi jgn lupee laa view blog aku yg x seberapa ni.. I WILL MISS U ALL..
ok semoga korang sihat2 selalooo.. last sekali...papai... semoga kita jumpe lg..

No comments:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin