Thursday, January 15, 2009

dAkU mEmEnDAm RiNdu....

rindunya kak babyboy aku ni...
masuk hari ni (15 jan) dekat 3 mggu aku x jumpe die...
hu...hu... miss u...
biler lama x jumpe mcm2 pekara jadi...
ye laaa... makin sayang tu of course la ada... hi..hi...
rindu tu x usah di pertikai kan lg laaa... dah jd semulajadi aku rindu kat dia..
even kalo aku balik kg (jumpe bler blk kg jer) pun aku dah rindu walaupun bru sat td g dating...
tp kalo dah lame x jumpe ni... yg x bestnye ada jer hal yg sekecil kuman pun jadi isu nak gado..
but dia yg selalu start gado dulu... ni memang tidak dpt dinafikan oleh perasaan aku...
memang meyakitkan hati aku... (sory baby... terpaksa melepaskan perasaan dihati)..
aku pun x paham ler knp la babyku ni sememangnya manusia yg kuat cemburu..(tp aku suka sbenarnya.. hi..hi...)
nak cakap aku ni comel, comel lg member2 aku tu..
ye laaa.. nak jelez knpnya... dah sememangnya aku x de laa layan boy2 lain dan boy2 tu x akn melayan aku sebab aku x layan diaowg (sengal aku dah dtg dah)..
tapi cemburu tu tandanya SAYANG.. kiranya baby manja aku ni sayang kat aku laaa...
he..he.. aku ni pun cemburu gak kat dia...
maklum la jauh.. tapi aku geram gak.. ada jer girl2 kaco dia... ish.. tergugat gak keimanan aku ni...
kadang tu aku igt msg2 jiwang tu akan di beri khas utk aku.. kira aku ni agak terharu la..
ye laa x penah die nak bg msg ala2 kunun menghargai cinta ku padanya(cehh..) biler aku dah start terharu tu aku pun memberi dia msg seakan menhargai cintanya padaku..
last2 dia bleh kata aku perasan..(malu wehhh).. msg2 jiwang tu dia bg kat aku sbb ada girl lain bg kat dia... kari berapi aku memdgrnya... (geram tahap cipan aku mlm tu) kire dah nak start perang jgk ler... tp aku kena stay cool.. wat2 ego ckit.
tp orait la die jujur kat aku..
ni sikap dia yg paling aku suka.. kejujuran..
even dia nak g toilet pun msg aku... (terasa mcm queen control la plak..)
hi..hi.. tp aku x suruh pun.. dia sendiri yg nak bg thu.. (kunun2 g chaiyok2)
baby..
rindunya kat baby..
rindu kat hidung baby.. (aku suka tgk idung dia yg bg aku dah mancung la tu)
mesti dia pun rindu kat aku gak kn(aku ni mmg perasan)
dan aku harap rindu ini bleh myebabkan aku jumpa dia dalam mimpiku mlm ni..(jd la jumpa dlm mimpi)
i loveeeeeee u baby...

No comments:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin