Friday, January 16, 2009

SePuLoH FaKtA rAwAk TeNTaNg AkU...

  1. Nama sebenar Norazah Binti Abdul Aziz.. Nama ini diberi khas oleh my dad iaitu En.Abdul Aziz Salamun.. Yg ak thu nama ini byk digunakn oleh owg lain cthnye model tu namanya mmg sebutir2 ikut nama aku.. (hi..hi..)
  2. Aku ni masa kecik x kuat mkn... kering jer.. tp skrg.. aku x thu knp aku begitu mhayati mknan bler ak sdg mkn...
  3. Amat myukai warna pink.. kebykkn baju2 ak warna pink..
  4. Suka sgt2 alat make up dan make up owg.. Selalu mangsa aku adalah sepupu aku sendiri.. even roomate aku pun aku pakse nak make up die...
  5. Kalo owg lain suke shopping bju ngan kasut tp aku suka membeli alat2 make up ngan produk muka...
  6. Aku suka sgt kumpul lipstik,lip balm,lip gloss... (tu yg ibu ak bising.. membazir katenya)
  7. Suka membaca novel dan membeli novel.. kdg tu ak terlampau mhayati spi masuk mimpi.. Novel kesukaan aku siri YOYO..
  8. Suke dgr lagu kuat2 bler tension.. aku rasa puas sgt2 bler dgr kuat2.. tu yg agak pekak ckit..
  9. Habit aku adalah suka gigit kuku... dari kecik spi laa skrg aku x bleh buang tabiat buruk aku ni...
  10. Aku suka sgt2 kumpul cadar walaupun bru 7 cadar... (walaupun katil aku katil yg single jer)

anyway ni bru ckit fakta rawak tentang aku...

nnt ak sambung balik setelah ak dpt menilai dri ak sdiri....

No comments:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin