Thursday, August 6, 2009

BILA SAYA GELABAH..

SALAM...

start minggu ni aku dah start bz sebab system dah okey...
bleh laaa aku masukkan data2..
paling pening nak masukkan takwim nie..
sepanjang taun aku kena key in...
tpi tak per wat selow2 k...

belum tengah bulan jer aku dah resau..
knp???
wargh...
wit gaji tggal suku...
wa..wa...
ni laaa padah nyer kalo shopping jer...
baju raya je dekat 2 rat...

so kepada en bie...
tolong laaa saya...
nak mintak dana dari ibu dan ayah mmg tak patot kan...

patutkah aku jumpa lgi en bie sabtu nie???
rindu kat die nie..
kot2 laa jumpe bleh songlap wit die skit..
ha..ha..

semalam aku gi bank...
mmg berdebar sbb aku nie tak berapa pandai sgt bab2 parking..
ho..ho...
smlm aku termasuk jalan sehala...
gelabah tahap cipan tu..
dah laa van depan mata..
ho..ho..
pastu ada sorg mamat berbangsa cina ni bebel2 dekat aku..
perrghh geram tu..
aku tahu aku salah..
tpi nak wat cmner..
aku pon tak bape thu sgt jalan segamat nie..
wat slamber jer laa dlm keta..
tpi yg sakit ati nie mamat bangsa cina tu laaa..
dgn gaya tangan lgi bebel2 kat aku..
eeee.. geram2..
kalo ada en bie siap laaa..
garenti kena mamat tu..
tak leh sabo langsung..
tahu laaa keta awk tu BMW..
eee geram2... nama je 1 malaysia.. tpi tak leh sabo..
saya nie budak baru belajar...
benci2 aku kat mamat tue...

tpi selalu wat aku sakit ati nie bler drive mesti bangsa tu tak tau sabo..
nape ntah nak hon2..
keta aku ada hon gak..
thu laaa keta bangsa tu besar2..
tdi mase nak isi minyak pon bangse tu gak wat hal..
geram dako..
tpi aku sabo lgi..
dah tahu awk tak kuor kan duit tak yah laa stand by kat tempat minyak tu..
parking laaa kat tepi..
dah laa awk tu gi kuor duit lame...
aku pon tggu laa kat blkg keta bangse tu selame 15 minit k..
lame tu...
pastu leh wat muka tak besalah lak..
eee.. geram2..

mase nak isi myak tu aku dpt masalah lgi..
wa..wa..
aku tak reti nak bukak penutup tu...
selamat ada sorg mamat bangsa india...
die tolong aku ngan muka yg ikhlas..
ni baru laaa nama 1 malaysia..
bantu membantu sesama manusia...
siap je aku pon cakap terima kasih banyak2..
org berbudi kita berbahasa...
betol tak???
he..he..

No comments:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin