Thursday, August 13, 2009

CDIT TEPON AKU..

salam ceria dan salam happy...


:Onion19:saje je aku wat muka happy.. padahal ati tgh merana.. wa..wa..
biase laa aku nie..
suka gado2 ngan en bie...

malam tdi lepas abes jer cedit hp terus sambar tepon umah atok..
padahal aku dah janji ngan pn ibu tak akan gune tpon umah atok..
tpi mlm tdi aku tak puas ati gler2..
bior laa bil tepon bulan ni aku bayor..
jji ati aku puas..

so aku dapat gelaran dari en bie sbagai keras kepala..
ha..ha.. mmg kepala aku keras.. hi..hi..
pas dah berwap tepon tu baru ok.. dah bleh gurau2 plak..
penah seyh gado2 nie..
rase mcm nak sekeh2 je kat org tu..
tpi sbb kat tepon je.. tak bleh nak sekeh2.. so simpan sekeh ni utk kawen nnt..
pastu mesti cdit abes gitu jer.. geram tu.. cdit sepuloh abes sbb benda yg sia2..
tu yg aku malas nak gado2 nie..

pas berwap tepon tu baru nada suara masing2 kembali nomal..
kalo tak mcm petir..
dah laaa mlm tdi hujan..
sejuk ckit ati nie..
pastu en bie bleh kate aku nie mcm perangai budak2..
eee.. geram betul..

bior laaa.. terime jer sbb malas nak gado lgi..
pastu en bie ajak aku gi kenduri umah atok die sabtu nie..
perghh segan2..
sedara mara die semua ada..
sure aku kena rewang gak nnti..
pegang pisau pon gagal...
ada ati nak gi rewang..
sorang2 plak tu..
mak aiii...
seram tu..
karang aku nak borak pasal pe??
iiisshhh takot2...
aku tak penah mgalami nyer...

No comments:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin