Wednesday, August 19, 2009

KAWAN BAIK JADI PAKWE part 1

salam...

aku tak tahu nak cter ap???
kekeringan idea...
feel aku skrg nie sejuk bebenor dah..
serius beb..
aku landing baik punya betul2 kat ekon...
pakai sweeter pon tak lot ni..
maknenye lemak2 tepu yg menetap kat badan aku ni mmg sikit..
hu..hu...

ari ni aku pose..
dah nak ramadhan baru terkial2 aku nak pose...
ishhhh hudoh perangai...

semalam mase balik umah aku tak tahu benda ape ntah bau hangit kat dapor tu..
pening pale aku..
bler tanye atok, die kate bau bangkai.. ishhh.. jauh benor beza bau bangkai ngan bau hangit..
aku tak tahu jenama pa hdung atok aku tu..
so malam tadi mase negok tv kat dapor aku pakai topeng...
mane tahu jerebu ni dah masuk area umah atok aku..

so mlm tadi aku negok cter LE DOLCE AMIRA...
dah episod akhir baru aku negok..
best gak..
kisah persahabatan...
kan besh dapat kawan mcm tu..
susah senang same2...
tapi satu jew aku tak bape terima dalam cter tu bler BAK couple ngan AMIRA..
bagi aku laa aku mmg tak buleh nak bercinta ngan member baik..
hu..hu.. aku rase mcm semecam jew..

sbenarnya dulu aku penah gak couple ngan member baik sdiri...
tapi bertahan sampai 2 minggu jer..
serius laa hati aku hanye terima dia sbagai kawan baik..
nama die pon lebih kurang sama ngan name aku..
aku AZAH.. die AZAR..
mase sekolah dulu azar ni suke jew kaco aku..
tarik tudung aku laa... curik pen aku laaa.. mase form 1 aku paling benci die.. perangai mcm #$%$#..
tapi bler naik form2 die duduk depan meja aku.. mase tu aku hilang mood dah nak gi sklh.. myampah jer negok muke die..
bler dah lame2 tu aku rase serasi plak sbb bleh gurau2 sbb kalo cikgu panggil name mesti aku ngan die keliru.. ha..ha..
lagi satu time tu die pendek dari aku.. kalo gado tu time aku bangun jew die glabah sbb aku tggi dari die.. tapi skrg die tggi dah dari aku..
si azar ni klakar orgnye.. ada je lawak sengal die.. so dari situ aku jadi member baik..
penah gak die kata aku ni jodoh die sbb name kitaorag same.. aku aggap tu sbagai gurauan die jer..
tapi tak sangka plak satu hari time rehat die ckap something kat aku.. mase tu aku tak matang lagi dan aku ckap aku tak mau bercinta2..
dan die diam jer... sejak dari tu aku perasan die jauhkan diri pada aku..
aku ingat lgi mase naik form 3 cikgu suruh duduk tempat mcm form 2.. so aku duduk je laa.. tapi mase tu si azar pindah tempat lain.. die tak mahu dah duk depan aku..
time tu aku rase sunyi jew.. sbb die mcm nak jauhkan diri ngan aku..
mase bday die aku bagi die coklat tpi muka die serius je.. die bgi coklat tu kat kwn die.. sedih hati aku mase tu..
start ari tu aku terima hakikat azar dah tak nak kawan lgi ngan aku..
and.. sampai mase utk PMR.. aku wish gud luck kat die.. die wat biase je.. aku paham..
mase cuti sekolah sampai.. and family aku kate aku kena pindah.. and aku pindah akhir tahun 2003..
so mase nak amek result PMR aku jumpe balik semua kawan2 aku.. aku bagi thu member aku kena pindah..
so tibe2 member aku tanye kat aku..

"AZAR TAHU KO NAK PINDAH???"

aku jawab..

"TAK"..
"KO TOLONG BAGI TAHU JE LAA".. CAKAP AKU KIM SALAM KAT DIE"..

so sejak tu aku tak penah jumpe die...

panjang lagi cter ni.. nnt2 laa aku sambung....
ok.. babai..


No comments:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin