Monday, August 17, 2009

KISAH CERMIN MATA

salam berbahagia dan ceria...

ho..ho...
jumaat ari tu MC.. tak bape nak sihat..
aku skrg selalu sgt sakit pale...
so jumaat ari tu gi klinik...
doc check mata aku...
so aku di nasihat kan pkai cmin mata..
hu..hu.. tak rela aku...

jumaat ari tu gak pn ibu dan en ayah balik umah...
hilang segala duka rindu si anak...
so story laa pn ibu nak wat cmin mata..
ngecek ayah nak cmin levis ke converse ke... ha..ha..

hari sabtu umah en bie ada kenduri..
so aku di undang hadir..
gelabah tu..
aku gi ngan sepupu aku si zuzu a.k.a zuren..
lepas magrib terus gi...
perghhh ramainye sedara mara die..
segan aku...
baju plak bleh sedodon...
si zuzu bleh plak berjanji2 wne sama ngan si abg en bie..
ha..ha..
kesimpulannye aku mmg malu gler...

ahad gi muar...
sbb nak gi wat cmin mata...
minta dana dri pn ibu..
mula ingat nak pilih yg biase2 jer..
tibe en jual cmin mata mghasut aku..
dari levis...converse aku pilih brand cheetah..
en bie perli aku..

en bie: "pergh.. mesti berat pkai cmin mata nie..."
aku: "npeee plak??.. org pakai ringan jew.. selesa je.."
en bie: "ye laaa dah cermin tu ada rimau.."
aku: ":Rabbit27:".. tahan je laaa geram ni...

so lgi smggu siap cermin mata tu..

kesimpulan.. aku tak nak pakai cmin mata...
sedor laa azah.. awk tu rabun dah..


3 comments:

Nur Fatehah said...

mate 4?
xpercaye aku..

Meni_meniMorE said...

xmau cukup la aku ngan teah je y rabun....huhu...

norazah aziz said...

he..he..
bior laa aku masuk group korang..

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin