Friday, August 21, 2009

SELAMAT BERPUASA..

salam...

huhhhhh.. mgeluh pendek..
semalam cuti...
ada hal kena gi muar...
ho..ho..
sambil myelam cari ikan sekali..
ha..ha...
maksudnye..
gi wat2 terserempak ngan en bie... wa..wa..

aku negok en bie ni makin debab plak..
perot die makin muncit..
aipp.. b nak lawan perot ngan saye ker??

sok dah pose...
so malam ni aku nak makan manyak2 sampai meletop perut aku ni..
malam ni gak ibu ngan ayah balik..
dapat laa tahun ni aku pose ngan diaorg...

tahun lepas aku pose kat kolej..
saat berbuka ngan member2 tu mmg besh..
aku rindu dgn kekecohan nak berbuka ngan teah.. menie..wanie..
bler masing2 dah bawak haluan sdiri mula laa terasa khilangan saat manis bersama..

aku harap satu hari nnt aku nak berjumpa ngan makcik2 sekalian..
dan aku harap persahabatan aku ngan makcik2 ni kekal sampai mati..
teah..wanie..menie.. aku rindu kat korang.. sob..sob..
sebelum ramadhan menjelma.. kesempatan ni aku nak meminta maaf kepada makcik2 sekalian jikalau aku banyak wat dosa kat korg.. huh..huh.. harap korang ampun kan laa..
dan kepada sesiapa2 jua yg mgenali diri saya ni... saya pon nak minta maaf banyak2 ek...

so kepada semua SELAMAT MENUNAIKAN IBADAT PUASA....

2 comments:

Nur Fatehah said...

makcik???ble ktrg kawin ngan pakcik ko ha?

Widurisha said...

Salam, akak saje singgah. meh singgah blog akak di http://www.widurisha.blogspot.com TQ

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin