Wednesday, August 12, 2009

JIWANGNYER..

SALAM...

aku tak tahu npee jiwa aku bergelora saat ni.. (perghh ayat jiwa2)..
sejak aku jumpe en bie ahad ari tu aku tak tahu npee smcm je feeling aku nie..
rasa mcm sedih pon ada..

masok ari nie dah dekat 3 hari mood aku tak betol..
aku thu die bz...
payah aku nak msg die skrg..

bler dah ada peluang nak msg plak mesti gado punye..
aku tak paham langsung mood die..
kalo time die ok aku rase die laaaa org paling baik.. rasa mcm aku ni bertuah sgt2..
tpi kalo angin die dtg aku rase mcm nak lari jauh2 dri die..
aku mmg tak paham..

ade je topik yg tak kena..
ada je salah aku..
ade je yg die tak puas ati dri aku..

ape laa yg die nak sbnarnya...
ke aku yg sbenarnya banyak masalah pada die..
hu..hu..

skrg nie mesti aku tido awal..
pkul 10 je mesti aku bgi thu aku nak tido..
aku malas nak gado2..
nak majok2 pun kompem die tak akan pujuk..
so lebih baik aku bwk ati ni dgn tido..

tapi sbnarnya aku mmg majok pon..
cume malas nak bg thu die..
lantak laaa..
mungkin ni benda biase2 kot..




No comments:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin