Thursday, August 27, 2009

MOODy..

salam...

hari ni aku telah disuruh datang bkerja...
huhhh.. dangan malas aku pergi jugak...
so aku di beri kelonggaran untuk datang pukul 10pgi..
dan balik ikut suka hati kata hati aku buat waktu itu...

semalam aku berbuka dekat tangkak..
atok kesayangan belanja buka pose sbb die teringin nak makan tomyam..
selamat maksu kesayangan balik...
sejak cuti sekolah ni mmg die bermaustatin kat umah atok..

kekecohan berlaku kat umah atok saat anak2 die buat kecoh...
aku yg sejak 2,3 hari ni mmg ada perasaan nak marah tetap bersabar..
mood nak period kot... asyik nak marah jew...

aku suka bler maksu balik sbb aku mmg rapat ngan die sejak kecik dlu...
so smlm ada orang tegur ingat kami ni adik beradik...
so maksu perasan die jadi muda...
cehhhh....

dah 2 malam aku tido ngan budak2 tu...
payah tol nak bergayut mlm2 sbb budak2 tu dgr...
siap ngadu2 lgi kat mama die...
geram aku...

skrg mood tgh sakit gigi... gusi bengkak.. dari dulu lgi gigi ni tak nak tumbuh2...
ckit2 die kuar.. ada krang aku belah sdirik ni.. (macam barani jew)
kulit muka mgelupas.. warghhh saat nak berdating ni plak nak mgelupas teruk..
mood hampa sbb gaji tak masuk2 lgi... warghhh..
memang aku ni nak period kot.... semua moody...

No comments:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin