Monday, August 24, 2009

PUASA..

salam...

masuk hari ni dah 3 ari berpuasa..
bleh lgi di katakan tahan dgn segala dugaan..
spjg cuti sekolah ni... aku... tetap berkerja even cikgu2 bercuti..
so tempat baru aku adalah pusat acess dimana aku duduk dgn seorg kakak yg jelita..

spjg cuti smlm aku just duk lepak kat umah..
maklum laa ibu ngan ayah balik..
ooo.. lupe..
cemin mata dah amek dan skrg tgh pakai..
rase mmg pelik..
cermin mata di taja oleh ayah.. sbb anak die tak gaji lagi..

so hari sabtu ari tu gi muar tapi pegi ngan ayh ngan ibu..
ho..ho..
gi servis keta coklat... sbb kena tukar minyak itam..
servis keta pon di taja oleh ayah..
ooo banyak sgguh jasa ayah ku..
ibu hasut ayah sruh isi myak yg mahal sbb nak hadiah mangkuk free..

so my mum get it..
lawa magkuk mahal tu..
tempat servis keta sbelah dgn tempat en bie keja..
wah... sempat lgi jumpe... syyhhh my mum tak tahu sbb aku tipu nak beli top up.. batal pose..

tadi sahur dah nak kol 5.30am..
atok aku yg salah sbb aku dah suruh die kunci jam..

atok kesayangan : atok tak yah kunci jam sbb mmg selalu sedor kol 3.30 pgi..
aku : ok tok.. kite sok bgun kul 5 sdiri.. tak yah kejut sbb nak kunci pintu..

so pgi tdi aku bgun kol 5 dan atok aku tak bgun lgi..
selamat sempat nasi tu masak sblum kol 5.30..
salah aku ke??
pas makan msg jap ngan en bie...

budak cute: aii b.. lame makan??
en bie: lame ke??
budak cute: a'ah.. ke b msg org lain.. (saje crik pasal)
en bie: ishh mane ad..
budak cute: jujur jer.. abes lame je mkn.. b kan bgun awal tdi...
en bie: mmg arr bgun awal.. tpi asyik nasi ni ke pp je... tu yg lambat...
budak cute: ap laa b ni.. org mkn msok mulut..
en bie: dah ngantok...tu asyik ke pp jer..

hari ni gi keje awal.. kol 6.45 gerak dah..
gelap lgi..
pkir positip bulan pose hantu x de...


No comments:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin