Wednesday, February 25, 2009

bile aku benci....aku membebel...

still x thu nak tulis ape skrg... yg pasti aku rasa tersgtlah benci dkt pakcik tu aka en sincan... sgguh aku benci dia... (waktu ni laaa).. jika dia memahami aku knp dia mcm tue.. plzzzzzz jgn mcm tu.. serius aku x suka.. (sorry tckp... yg pasti dia x thu blog aku)... x per... ku pendam perasaan ni skrg... rasakan... credit x de.. aku rasa aman damai skrg...

serius aku x suka keadaan skrg... sgguh... waktu skrg di kolej ku tiada bekalan air... bukan mgeluh tpi hakikatnya mmg susah.. lgi2 kpda girlz yg tgh bedera merah... pikr sdiri.. mmg susah.. aku penah rasa tpi bukan waktu ni... cuma aku rasa amat tercabar utk buang hajat ni...

serius lgi... aku x suka waktu bler gg ni sakit... aku x dpt rasa nikmat mkanan yg sbenar... gler.. aku rasa bentuk bdan dah mcm kate moss ckit... ckit jer.. x byk... tpi tu yg aku rasa jer..

No comments:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin