Wednesday, February 25, 2009

salah aku ker...

serius aku teeeeeeeennnnnnsssssssiiiiiiioooooonn skrg... bila aku camgini aku jdi marah... aku benci sgt2 kat die... jujur ckp.. waktu skrg laaaa... sory tercakap... aku thu aku mcm x berterus terang kat die... tapi mcm mane nak berterus terang kalo semua yg aku ckp die mmg tetap cri salah aku... so dri aku serabut kn fikiran aku.. aku senyap jer laa... silent adalah lebih baik.. myesal aku topup td.. jujur ckp aku myesal topup... sory laaa terlampau bterus terang.. aku berani luahkan kat cni jer.. ckp terus terang mmg aku x akn menang punya... even alasan aku mmg munasabah.. tpi die tetap cri kesalahan aku... x per... just aku wat2 bodoh walaupun aku rasa mcm aku ni bodoh... serius hati aku skrg mcm batu... bkn mcm ais batu yg boleh cair... batu x akn cair tpi boleh di letupkan... maybe aku dah x mcm dlu lgi.. serius aku mmg x mcm dlu.. air mata selalu keluar.. tpi skrg tidak lgi... penat laaa aku nak ngis2 sambil merayu ni.. serius ni..

aku thu aku ni PENIPU.. even aku bgi alasan yg kukuh die tetap igt aku PENIPU.. so terpulang jji aku x buat perkara yg dia ckp walaupun ayat yg keluar dri mulut die mmg myakitkn telinga dan hati aku... so aku skrg dah x kisah dah.. whatever... aku x mnagis lgi.. EGO!!!!!.. aku lgi EGO!!!..

No comments:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin