Tuesday, February 17, 2009

the conclusion...

:Onion70:blog aku still lgi prob.. x leh nak nk display gambar..(display benda lain bleh..ngeee) aku rse ni masalah ngan google account kot coz budak sbelah blik aku yg aku syg gune yahoo account bleh jer display pic..masalah aku ni di kongsi bersama2 ngan roomate ku yg ku syg sbb beliau pun gune google... so sape2 nak wat blog gune laaa y***** ek..


:Onion54:so story pasal presentation td semua2 member2 aku mmg power kalo bab2 gni.. tpi someone dlm clazz tu jer yg agak tdk mahu mgambil thu pasal presentation group aku ni.. (lantak pi laaa) bermula dgn aida coz mmg sejak azali lg mmg die mesti wat dlu.. presentation yg mmg cool sbb aku yg tlg jaga slide die even aku terlaju.. pd dak sbelah aku mintak ampun yek...
diikuti my cute comel friend aka makgu9.. dikau mmg mcm owg jual contact lenses yg cantek..
dan dikuti aku.. waaa malu aku nak cter.. skip laaa.. yg pasti suara aku mgigillllll..
pastu diikuti my lovely roomate yg wat tajuk mmg ckup cun.. he..he.. TITANIC.. tpi die ckp mcm sarimah ibrahim laaa... laju...
after my roomate diikuti ngan miss one drop bdrop2... presentation yg menarik dgn pic yg menarik membuatkn stu clazz ku menarik untuk melihat.. dan aku skali lg jd tukang jga slide show...
dan last sekali diikuti oleh mr taufik... aku x phm ape yg die ckp.. perlahan suara die..
conclusionnyer.. sejak bler aku jd judge ni..

:Onion21:dan malam ni aku akan pening lgi sbb sok ada TEST diulangi ada TEST yek..dah laa subjek TMK ni byk coding kna hafal...sape laa yg mcipta UNIX ni... UBUNTU aku.. mmg buntu pun kalo aku pki OS UBUNTU ni.. harap2 aku tenang membaca nnti...

so kepada misz one drop bdrop2 aku telah menjawab salam kpda owg yg mberi salam...

1 comment:

Anonymous said...

a'ah..bgs2..gud job..
hee..xsgka kite berjy lepasi halangn ni bershame-shame..
huuhuhu..yahuu..
we did it..
kami hrgai pertlgn ko..
yeah!
sok kite akn membuntukan otakkkk..

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin