Friday, February 13, 2009

waktu ini dan saat ini..

kebosanan tahap 100%darjah celsius.. ku pandang roomateku dan roomateku pdangku..:Rabbit11:
benda ni berlarutan shingga kami berdua berdengkur... dan mungkin skrg si kura2 sdg lena di ats katil empuk beliau.. kebarangkalian si budak nak tembam sbelah bilik aku ni pun sdg berdengkur sbb aku x dgr hentakan2 kuat yg di lakukan oleh beliau.. Kemungkinan si drop berdrop2 sdg melalui saat2 indah dgn si tembam die.. dan smmgnya aku sgggtttt2 la jelezzzzzzzz.. Dan kepada mokgu9 sedang menaiki teksi uncle hassan menuju ke banteng utk menaiki bas pukul 4 nnt jagalah diri anda... dan aku sungguh bosan waktu ini.. lambat sgguh hendak menunggu mataku ini memberi signal untuk membayar hutang yg sudah di bawa baki ke hadapan ni... huhhh.. pe aku ngarut ni..:Rabbit55:

No comments:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin