Saturday, February 7, 2009

penatnyer...

:Onion42:huhh.. letihnyer.. hari ni gi hang out ngan cik roomate, cik mogku9, n cik sangkura2.. (sangkura + ehem2).. kuar dlm kul 11.30 pg ang spi mega dlm kul 12.oo dan aktiviti wajib yg utama skali adalah makan :Rabbit29:.. he..he.. aku mkn nsi lemak jew kat Deli.. and after that aku just jln jer kat mega.. x thu nak g maner... nak layan movie mlzzz... seperti biasa aku just teman jer member2 aku shoping dan shoping lg:Rabbit55:.. he..he.. past dah penat pusing2 g mkn mcD tpi rasa bersalah plak g mkn mcD... hu..hu.. x per.. last laa mkn kat situ... bler dah pkul bpe ek.. aku pun jln g pasar mlm and buy many food.. he..he.. si roomate aku mmg dasyat btol (ikut nada tau ek) dia mkn.. mmg byk gler byk die beli mknan:Rabbit40:.. pastu kitaowg g KP and terus balik.. aku mmg penat gler2 arr.. lame sehh x jalan cmgini dan aku yakin kadar lemak aku trun sbyk 30% jer kot.. (balik blik ngap2 lg).. so skrg satu badan aku agak sengal2 dan lenguh2.. he..he.. kalo en sincan ada aku sruh dia urutkn.. hi..hi.. just kiding:Rabbit22: .. aku rinduuu sgt2 kat en sincan.. hu..hu.. dkat 2 mggu x jumper.. hu..hu.. jelesss aku tgk ogr dating td.. hu..hu.. sedey2.. waaaaa rase nak ngis jew:Rabbit27:.. tapi x per... aku tahan jew lara di hati ni.. nak wat cmner.. redho jer.. biar jauh di mata tapi dkat kat jantung.. kui..kui.. (sejak bler aku camgini ni):White23:.. pn ibu pun ada gak call tanye kabar.. je laa ank die jauh nun di perantau kn.. hu..hu.. and last thing that aku nak ckp gud nite.. ngantok beb.. aku tgk bantal ni pun mcm tgk roti yg amat sedap kalo ngap2.. hope aku mimpi aku tgh ngap2 chiken chop.. hi..hi...:Rabbit28::Rabbit02::Rabbit55::Rabbit53::Rabbit08::Rabbit10:

1 comment:

Anonymous said...

penat yg d cari..
ak pn penat gak..
suh teah kurengkn mkn taw..
kang mrh lak mr.beannn

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin