Wednesday, February 25, 2009

keras atau beralah...

sory kalo aku telah mgutuk owg yg aku terlalu syg sekali.. bukan sbb apa... tpi sbenarnya bersebab.. aku x kan tension ngan org lain tanpa sebab... situasi skrg membuat kan aku x bape nak fokus... memandangkan dgn keadaan air tiada kat kolej aku skrg... megeluh lgi.... dan seronok bler dapat mandi beramai2 td... bergurau2 senda sperti mandi di sungai mcm orang dulo2 kala... berbalik kpda tujuan utama td... knp aku jd mangsa keadaan... serius aku benci waktu ni... susah betul nak paham hati nurani org ni... niat aku ikhlas tpi bler jdi gni.. serius aku x suka... aku x suka bler dia ckp aku ni PENIPU... aku ada hati... wlaupun hati aku dah jdi batu tpi tlgg jgn pggil aku PENIPU... so perkara dah terjadi usah di kenang... aku bertekad utk keraskan hati aku ni..


tolong laaaa... aku x nak jdi sperti semut tu...

No comments:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin