Monday, February 23, 2009

PENING2...

lama sudah aku tidak berkarya di sini... padahal aku tak tahu nak story about what???? setelah agak lama aku x balik ke kg halaman so jumaat hari tu aku pulang ke rumah.. x ad yg berubah cume aku pelik why pencuci muka aku tggal ckit.. tanye ibu??? pn ibu cakap atok sedara belah ayah ko dtg haritu... oooo.. maybe die pakai kot.. x kesah laaa... dari aku pkir mahluk lain yg pakai kn... guess what??? bilik aku agak bersih dan masa aku tggalkan dulu agak serabut.. maybe pn ibu penat vakum kn.. and what happen to me..?? mcm biasa my teeth still sakit lgi.. giler aku jumaat hri tu aku telan penandol 1papan.. so agak pening dan pening di tambah aku x mgambil sebarang food hari tu.. dan skrg aku bgantung kpd PONTALON semata-mata.. (ini bukan dadah.. hanya ubat penahan sakit).. dan malam ni daku just minum seteguk milo.. tipu.. 1 mug sbenarnya.. dan 3 keping biskut cap pingpong.. jika keadaan berlarutan adakah bentuk badan aku mcm paris hilton or mcm kate moss.. mungkin tidak.. paling kurang mcm velvet af4 ...dan aku masih seperti dulu cuma dulu aku kurus... harap aku dapat tempat praktikal... dan mintak2 tempat praktikal mcm yg aku bayangkan seperti dalam drama ARUS KEHIDUPAN... dan aku harap aku akn tido dgn lena sbb sudah bape hari sejak aku menahan sakit ini aku mesti tersedar tepat pukul 5.24pg dan terus aku mencari PONTALON lalu aku sbung tido dgn berasaskan mimpi yg patut di sambung kembali sbb aku dpt mimpi best iaitu RAHSIAAA..

No comments:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin